Monikanavainen asiakaspalvelu
Kaikki kanavat haltuun HappyFox-alustalla
Nykyaikainen asiakaspalvelu vaatii läsnäoloa monessa kanavassa: puhelimitse, sähköpostilla, pikaviestimissä ja sosiaalisessa mediassa. Monikanavainen asiakaspalvelu muuttuukin helposti sekavaksi, ja yhteydenotoista voi olla vaikeaa pysyä kartalla.
HappyFox on ammattimainen asiakaspalvelu- eli helpdesk-alusta, joka kokoaa kaikki yhteydenotot yhteen paikkaan tiketeiksi. Näin monikanavainen asiakaspalvelu muuttuu selkeämmäksi ja järjestelmällisemmäksi – ja koko tiimi pysyy kärryillä siitä, mitä kenenkin on tehtävä ja mihin mennessä.
Lisäksi HappyFox tarjoaa service desk- eli tukipalvelualustaa tukipyyntöjen käsittelyyn. Sen kautta hoituvat vaikkapa työtilaukset organisaation IT-tiimille ja sisäiset pyynnöt henkilöstöhallinnolle.
Tehokkaampaa työskentelyä, tyytyväisempiä asiakkaita
HappyFoxin tavoitteena on helpottaa asiakaspalvelu- ja tukitiimien työtä. Siksi HappyFoxin tuotteet on suunniteltu intuitiivisiksi ja nopeasti omaksuttaviksi. Kun asiakaspalvelijoiden aikaa ei kulu manuaaliseen, toistuvaan työhön ja tekniikan kanssa tuskailemiseen, asiakkaat saavat apua nopeasti ja ovat tyytyväisempiä.
Kattava ja kustomoitava työkalu
HappyFoxin tärkeimpiä vahvuuksia ovat monipuolisuus ja räätälöitävyys. Asiakaspalvelua ja tukea voi hoitaa hyvinkin monipuolisesti, sillä HappyFoxilla onnistuu:
- sähköpostien, puheluiden ja sosiaalisen median viestien muuntaminen tiketeiksi
- toistuvan työn automatisointi (esimerkiksi yhteydenottojen arkistointi tai eskalointi)
- chat-tuki ja tekoälyllä toimivat chatbotit
- uudelleenkäytettävien tiketti- ja vastauspohjien luominen
- tietokantojen, itsepalveluportaalien ja FAQ-artikkeleiden rakentaminen
- työn mittaaminen ja raportointi
Kenelle HappyFox sopii?
HappyFox sopii kaikenlaisille ja -kokoisille organisaatioille, jotka käsittelevät yhteydenottoja ja haluavat tehostaa työskentelyään.
HappyFoxia käyttävät esimerkiksi oppilaitokset, asiakaspalvelukeskukset, kaupat, lentoyhtiöt, voittoa tavoittelemattomat järjestöt sekä sosiaali- ja terveysalan toimijat.
Tukea koko matkalle – valitse Smartium
Smartiumin kautta saat käyttöösi HappyFoxin-alustan, joka helpottaa asiakaspalvelijoiden työtä ja tekee asiakaspalvelusta älykkäämpää. Autamme sinua kaikissa prosessin vaiheissa aina tarvekartoituksesta järjestelmän käyttöönottoon, räätälöintiin ja ylläpitoon. Takaamme, että saat tukea helposti ja läheltä, etkä jää uuden järjestelmän kanssa yksin.
Ketterämpi käyttöönotto – HappyFox on suunniteltu niin, että sen voi ottaa käyttöön jopa parissa päivässä. Myös vaihto esimerkiksi ZenDeskistä HappyFoxiin on tehty helpoksi ja nopeaksi – ja jos kaipaat tukea, myös sitä on tarjolla.
Apua automatisoinnista – HappyFox auttaa vähentämään manuaalista työtä. Yhteydenotot voi osoittaa automaattisesti oikealle asiakaspalvelijalle, asiakkaille voi lähettää räätälöityjä automaattivastauksia ja yhteydenotot voi eskaloida, arkistoida sekä sulkea automaattisesti.
Työn tavoitteellista tehostamista – HappyFoxin raportit auttavat seuraamaan tiimin onnistumista ja tunnistamaan kehityskohteet. Saat tietää, milloin ja mistä kanavista tulee eniten yhteydenottoja, joten resurssien käyttöä on helppo optimoida. Voit tarkastella myös vastausaikoja, asiakaspalvelijoiden aktiivisuutta ja asiakastyytyväisyyttä.
Asiakastarinat
Esimerkkejä monikanavaisen asiakaspalvelun asiakasratkaisuista
Kysy lisää
Käytämme lomakkeen kautta saatuja tietoja palveluidemme tarjoamiseen ja toimittamiseen.
Lisätietoja löydät Smartium Oy:n tietosuojaselosteesta »
Aiheeseen liittyvät artikkelit
Nykymaailman kilpailullisilla markkinoilla asiantuntijayritysten on kyettävä hyödyntämään resurssejaan tehokkaasti menestyäkseen. Tämä koskee erityisesti asiantuntijatiimien resursointia, sillä onnistunut projektien suunnittelu ja...
Asiantuntijatyössä projektit ovat liiketoiminnan perusta, ja niiden suunnitteluun ja hallintaan kannattaa panostaa työskentelyn sujuvuuden ja innostavuuden vuoksi. Projektinhallinta ulottuu teknisten...
Asiantuntijayrityksen kannattavuus perustuu pitkälti sen kykyyn tuottaa kannattavia projekteja, asiakassuhteita ja tehokasta asiantuntijatyötä. Yrityksen kannattavuus kertoo, kuinka tehokkaasti yrityksesi tuottaa...
Monikanavainen asiakaspalvelu takaa laadukkaan asiakaskokemuksen. Se tekee yrityksestä helposti tavoitettavan milloin ja mistä tahansa ja sitä voi hyödyntää asiakaspolun eri...