Fyysiset tuotteet eivät ole ainoita nopeassa liikkeessä olevia asioita kulutustavaroiden alalla. Myös kulutustavaroiden markkinointi muuttuu nopeasti. Se vaatii brändin erottumista kilpailluilla kuluttajamarkkinoilla, sisällön luomista eri kanaviin eri yleisöille ja myyntimateriaalien tuottamista ja jakamista B2B-myyntiin. Jos sinusta tuntuu, että markkinointimateriaalin määrä räjähtää käsiin ja tiimin aika uhkaa loppua kesken, ratkaisu voi olla sisällön orkestrointi.
Sisällön orkestrointi tarkoittaa sitä, että ihmiset, prosessit ja työkalut toimivat saumattomasti yhteen sisällöntuotannossa. Kyse ei siis ole vain oikeista työkaluista – mutta niistäkin on apua. Kun toistuva työ automatisoidaan ja oikeat tiedostot on helppo löytää, kulutustavaroiden markkinointi on nopeampaa, joustavampaa ja tuottavampaa. Näin myös tuotteiden time-to-market-aika lyhenee.
Lataa WoodWingin Faster go-to-market for CPG manufacturers with Content Orchestration -opas, niin opit, miten sisällön orkestrointi voi auttaa kulutustavaroiden markkinoinnissa. Opas kertoo muun muassa:
- kuinka voit vähentää aikaa vievää manuaalista työtä, joka estää tuottavuuden kasvua
- kuinka saat hallintaasi markkinoinnin monimutkaisen ja -kanavaisen kokonaisuuden
- kuinka voit ylläpitää brändiviestintäsi yhtenäisyyttä ja laatua – myös silloin, kun sisällön määrä kasvaa
- kuinka pystyt välttämään digitaalisten tiedostojen tuplaantumisen ja ylläpitämään selkeää listaa tiedostojen eri versioista
Pääset myös oppimaan sisällön orkestroinnin keinoja aidoista tapaustutkimuksista WoodWingin asiakasyrityksiltä, joihin kuuluvat muun muassa Fratelli Carli, Coca-Cola European Partners ja Bavaria.
Lataa Woodwingin opas täältä.
Kuinka päästä alkuun sisällön orkestroinnissa? Tarjoamme digitaalisen aineiston hallintaan WoodWing Assets -ratkaisua ja autamme sinua räätälöimään sen yrityksesi prosesseihin sopivaksi. Voimme myös integroida Woodwing Assetsin keskustelemaan automaattisesti muiden työkalujesi kanssa. Lue lisää tai ota meihin yhteyttä.