Kuvastojen automatisointi helpottaa ja nopeuttaa työtä sekä tekee katalogien tuottamisesta edullisempaa – mutta mistä aloittaa? Tässä artikkelissa esittelemme WoodWingin kuusi askelta elintarvikemyymälöiden markkinointimateriaalien onnistuneeseen automatisointiin ja digitalisointiin.
Kuvastojen manuaalinen tuottaminen on aikaa vievää ja vaatii paljon resursseja ja informaatiota. Kun mukana on monia sidosryhmiä ja aineistoon tulee viime hetken muutoksia, inhimillisten virheiden riski on pakko huomioida. Jos hinnasto on jo matkalla painoon, siinä olevia virheitä on vaikeaa korjata.
Kuka tahansa markkinoija ymmärtää hinnastojen manuaalisen tuottamisen riskit yritykselle. Jos haluat korjata tehottomuudet toiminnassasi, tarjolla on moni ratkaisuja kuvastojen automatisointiin. Mutta mikä niistä olisi oikea juuri sinun yrityksellesi? Ja kuinka voit varmistaa projektien onnistumisen ja nopeasti kasvavan ROI:n?
Lataa WoodWingin tarjoama ilmainen muistilista markkinoijille. Opit muun muassa:
- keskeisiä KPI-mittareita projektien onnistumisen mittaamiseen
- nykyisten prosessien mittaamisen tärkeyden
- arvioimaan erilaisia ohjelmistoratkaisuja
- milloin on oikea aika aloittaa muutosprojekti
Pääset lataamaan Woodwingin muistilistan tästä.
Askarruttaako kuvastojen automatisointi? Avuksi voit ottaa digitaalisen aineiston hallintatyökalun eli DAMin. Smartium tarjoaa WoodWing DAM -ratkaisua, joka tekee tiedostojen hallinnasta ja yhteistyöstä sidosryhmien kanssa vaivatonta. Autamme myös integroimaan DAMin muihin käyttämiisi työkaluihin. Lue lisää täältä tai ota meihin yhteyttä.