Artikkelit

Nykymaailman kilpailullisilla markkinoilla asiantuntijayritysten on kyettävä hyödyntämään resurssejaan tehokkaasti menestyäkseen. Tämä koskee erityisesti asiantuntijatiimien resursointia, sillä onnistunut projektien suunnittelu ja...

Asiantuntijatyössä projektit ovat liiketoiminnan perusta, ja niiden suunnitteluun ja hallintaan kannattaa panostaa työskentelyn sujuvuuden ja innostavuuden vuoksi. Projektinhallinta ulottuu teknisten...

Asiantuntijayrityksen kannattavuus perustuu pitkälti sen kykyyn tuottaa kannattavia projekteja, asiakassuhteita ja tehokasta asiantuntijatyötä. Yrityksen kannattavuus kertoo, kuinka tehokkaasti yrityksesi tuottaa...

Asiakas on tyytyväinen, kun hänen kokemuksensa vastaavat hänen omia odotuksiaan. Katso miten pysyt kärryillä asiakkaiden odotuksista....
Laadukas ja tunnettu brändi ei takaa menestymistä, vaan yrityksen paras kilpailuetu on luoda huippu asiakaskokemus....

Monikanavainen asiakaspalvelu takaa laadukkaan asiakaskokemuksen. Se tekee yrityksestä helposti tavoitettavan milloin ja mistä tahansa ja sitä voi hyödyntää asiakaspolun eri...